שאלות ותשובות
1. איך ניתן לבצע הזמנה מותאמת אישית?
תשובה: כדי לבצע הזמנה מותאמת אישית שאינה מופיעה בחנות המקוונת שלנו, נא לשלוח לנו אימייל דרך קישור ה"צרו קשר" בעמוד הבית, לרשום בפירוט את הדרישות למוצר המותאם המבוקש.
בנוסף, ניתן להוסיף את הדרישות האלה מתחת לשדה הערות לפני שליחת הזמנתכם.
2. איך נרשמים לאתר? מה היתרונות של ההרשמה לאתר?
תשובה: משתמשים רשומים מרוויחים חברות במועדון הלקוחות האקסקלוסיבי של "פסטרנק אביזרים", שבו הם יכולים לקבל מידע ועצות מהמומחים שלנו. בנוסף, תקבלו עדכונים ומבצעים ישירות למייל שלכם. לאחר ביצוע ההרשמה, ניתן להתחיל את הרכישה ולהזמין מן החנות המקוונת שלנו. לאחר ההרשמה, תוסף האפשרות: "החשבון שלי". בלשונית זו תוכלו לעקוב אחר כל הפעילויות שלכם באתר, פירוט ומצב הזמנות קודמות, ועוד אפשריות נוספות.
3. האם זה בטוח להשתמש בכרטיס האשראי?
תשובה: כן זה בטוח. יש מערכת אבטחה שנקראת SSL המצפינה את פרטיכם בכדי לאפשר רכישה בטוחה. למען הגנתכם, איננו מאחסנים מידע של כרטיסי אשראי באתרינו.
4. האם ישנה דרך נוספת לתשלום חוץ מכרטיס אשראי?
תשובה: ישנם שלוש דרכי תשלום: PAY PAL, כרטיס אשראי או העברה בנקאית.
5. האם אתם מקבלים הזמנות בינלאומיות?
תשובה: כן, אנו מקבלים הזמנות בינלאומיות.
6. כמה אתם גובים למשלוח?
תשובה: ניתן לראות את עלות המשלוחים בתחתית העמוד "משלוחים והזמנות"
7. אני יכול לראות את הזמנותי הקודמות?
תשובה: בוודאי. ניתן לראות הזמנות קודמות על ידי לחיצה על כפתור ה"הזמנות" בתחתית.
8. כיצד פסטרנק אביזרים מגינים על המידע של הלקוח?
תשובה: אנו משתמשים במערכת הSSL- באתרינו, בכדי לאפשר קניה בטוחה. כמו-כן, אנחנו מתחייבים לא למכור, להחליף, להשכיר או לתת מידע אישי לצד חיצוני.
9. האם ניתן לשנות את המוצרים שנבחרו בסל הקנייה לפני שליחת ההזמנה?
תשובה: אפשרי. ניתן לשנות את הכמות ואפילו למחוק את המוצר.
10. מתי כרטיס האשראי שלי מחוייב?
תשובה: חיוב כרטיס האשראי מתבצע בסיום הכנת ההזמנה, לאחר סגירת החבילה, לפני שליחתה.
Powered by nopCommerce
בניית אתרים מבית מנהל 4 יו | pasternakfindings.HE © כל הזכויות שמורות.CDATA 2017
המכירה של אביזרים ופריטים לא משובצים הינה ליהלומנים, מעצבים, משבצים, צורפים ובעלי חנויות בלבד. רחוב הרקון 11, רמת גן. טלפון: 03-5256047 פקס: 03-5256075 - info@pasternakfindings.com